Reklaamfotod välisvaadetest

Oma ettevõtte välisfotosid võib teha aastaringselt – kõik oleneb sellest, millisele sihtgrupile sa oma pilte näidata tahad. Kuna kuurortlinna ärid teenivad oma suurima tulu suvel, siis on mõistlik seda ilu täies hiilguses just sel aastaajal püüda.

___

Selleks, et pilt tuleks võimalikult hea, tuleb valida pildistamise aega asukoha, ilma, päikese liikumise ja autode ning inimeste rohkuse järgi.

___

Enne välisvaadete pildistamist tuleks üle vaadata päikese liikumine ja analüüsida varjude liikumise suunda – oleneb, millisesse ilmakaarde maja fassaad avaneb. Kui päike on tugev ja varjud langevad maja ette, on võimalus pildistada sel hetkel, kui suvetaevasse on eksinud mõni pilv. Päris pilvise ilmaga jääb aga pildile ilmselgelt hall taevas.

___

Suvises Pärnus tuleb kindlasti arvestada ka liikluse tiheduse ja inimeste hulgaga. Kui eesmärgiks on näidata koha populaarsust (kohvik, suveterass), siis on inimeste olemasolu ja rõõmsameelsus kindlasti emotsionaalseks boonuseks. Kui aga näidata põiktänaval asuvat väikest ja rahulikku ööbimiskohta, siis peaks arvestama pildi tegemisel ka rahuliku kulgemisega.

___

Lisaks valgusele ja inimeste ning autode rohkusele tuleb arvestada ka kaugusega, millelt hoonet on võimalik jäädvustada. Selleks, et perspektiivid majal saaksid õiged, maja küljed ”ei jookseks viltu” on tihtipeale väikesel linnatänaval vähe ruumi. Kui pildi tegemisel on ruum piiratud, saab seinad sirgeks järeltöötluse käigus.

___

Välipiltide tegemisel tuleb varuda rohkesti aega ja kannatust, et leida õige hetk. Oma kogemuse põhjal võime öelda, et nii mõnigi päev või õhtu venib pikamaks oodatust, et valgus ja varjud saaks õiged.

Kannatlikku meelt!