Tootesildid ja -fotod uutele toodetele

Kui Pesuliisu oma uute tootemõtetega sügisel meie kontorisse tuli, oli selge, et Mihklilaat on kahe nädala pärast ja uued kujundused ja tootesildid pidid pudeleid kaunistama ei varem ega hiljem, kui ‘eile´.

Kes veel Pesuliisu toodetest midagi ei tea, siis nemad teevad vahvaid puidust pesukuivatusreste ja pesukorve. Sel korral oli Pesuliisu koostöös Magradaga välja töötanud uued tooted – pesuäädika ja triikimisvee. Lisaks kõigele on Pesuliisu puhtama ja prügivabama maailma poolt ning nende puidu- ja riidejääkidest sai kokku ka vahva toode – lõhnakotike.

Kes ei tea, siis meie REKfotos tegeleme lisaks reklaamfotodele ka kujunduste loomisega. Peale paari brainstorm’ingut oli selge, et vajame toredaid graafilisi pilte. Kunstnik Jaunika osava pliiatsikäsitluse tulemusena sündisid kaunid kujunduselemendid, mille REKfoto paigutas Pesuliisu uute toodete siltidele. Mitu pead on ikka mitu pead ja toredate ja hakkamist täis inimeste koostööl valmib alati midagi ägedat.

Peale esmaseis visandeid läks töö juba libedalt. Kuna soov oli säilitada minimalistlik stiil, siis graafilistele piltidele lisasime veidi värvi. Iga lõhn sai oma värvi 😀 Peale tootesildi info ja kasutusjuhendite lisamist olid toodete sildid nädala pärast trükist käes ja valmis pudeleid kaunistama. Pesuliisu pakub nüüd lisaks oma hitt-tootele – pesurestile ka kolme erineva lõhnaga pesuäädikat, triikimisvett ja lõhnakotikest.

Peale esimesi edukaid müügipäevi käisid uued modellid ka meil stuudios pildistamisel. Tegelikult on see täiesti tavaline praktika, et kõik uute tooted peavad end valgel taustal ritta seadma ja korralikud passipildid tegema. Tihti küsitakse, kas valgel taustal fotosid üldse võiks vaja minna. Meie praktika näitab, et ilma tasutata või valgel taustal tootepilt tasub kindlasti jäädvustamist. Kui ettevõtte enda kodulehele ei lähe valgel taustal pildid, siis muudes müügiportaalides, kuhu te oma tooteid soovite müüki panna, on see nõutud. Samuti saab ilma taustata tootefotot kasutada siis, kui mõni tore ajakiri teie uuest tootest pajatada soovib. Aga peale puhast tootefotot jäädvustasime ka Pesuliisu uutele toodetele emotsioonifotod. Võimalusi emotsioonifotode tegemiseks on väga palju. Sel korral paigutasime pesuäädikad ja triikimisveed meeleolukasse atmosfääri, et nad tunneksid end veidi vabamalt ja paremini.